topbella

Saturday, November 27, 2010

I miss U...

Its my 1st time writing a post bout U..
以前,总听到朋友说你喜欢我。。
我没留意因为当时我心有所属
等到我留意到你,甚至喜欢上时,你却不在。。
这几天非常难熬。。。
整天盯着手机看你是否有给我留短讯,
等了整天还是没有。。
就连我哥也好奇我这几天的安静,
没在按电话。。。

“米修米修,在想念一个人,可是他是不会知道的”
是在说你啊。。。
上网又没见你的踪影。。搞到我没什么心情。
为什么才几天罢了就变了?
难道真是我所猜的,你喜欢上别人了吗?
难道又像我前一个吗?重蹈复彻??
心好慌哦。。。 >.<
心中的不安让我无法不去乱想。。。
设想很多个可能性。。。
编种种理由维护他,自我安慰,自欺欺人。。。
我。。。对爱情变得胆小,懦弱,没自信了。

1 comment:

  1. cheer up,don't get afraid and loss confident in love..i might not understand ur situation well but all u need now is just time..i know,walking out the past is hard but ntg else cures better than time,the pain will fade..trust in urself,u actually deserves better=)

    ReplyDelete

About Me

My photo
My name is Carmen *(^-^)* U can call me lame car ,car car, panda or watever u like... I'm fun,lame,funny,stubborn,friendly n i love arts n music...